TEKST TEKST TEKSTTEKST TEKST TEKST
Vi brenner for å finne de gode historiene som vi vet engasjerer og treffer målgruppen. Gjennom unike og skreddersydde konsepter, avansert rapportering, distribusjon og analyse, hjelper vi til med å skape effekt for nettopp din merkevare.
Med konseptet «Vi som elsker havet» ble vår løsning å vise Color Line fra en litt annen side. Vi ville fortelle historiene til menneskene som jobber om bord, de som bruker halve året på sjøen og har en enorm yrkesstolthet.
Gjennom de ansattes historier ville vi vekke følelser, få hjerter til å banke og bygge troverdighet hos leserne. Og resultatene viser at godt innhold fungerer. Totalt har kampanjen nådd målet med over 60 000 visninger, leserne brukte 50% mer lesetid på denne kampanjen enn de gjør på vanlige artikler og hele 70% var aktive lesere.
Med konseptet «Vi som elsker havet» ble vår løsning å vise Color Line fra en litt annen side. Vi ville fortelle historiene til menneskene som jobber om bord, de som bruker halve året på sjøen og har en enorm yrkesstolthet.
Gjennom de ansattes historier ville vi vekke følelser, få hjerter til å banke og bygge troverdighet hos leserne. Og resultatene viser at godt innhold fungerer. Totalt har kampanjen nådd målet med over 60 000 visninger, leserne brukte 50% mer lesetid på denne kampanjen enn de gjør på vanlige artikler og hele 70% var aktive lesere.
MENY