TEKST TEKST TEKSTTEKST TEKST TEKST

NATIVE PREMIUM

Vi brenner for å finne de gode historiene som vi vet engasjerer og treffer målgruppen. Gjennom unike og skreddersydde konsepter, avansert rapportering, distribusjon og analyse, hjelper vi til med å skape effekt for nettopp din merkevare.

VÅRE PROSJEKTER

«VI SOM ELSKER HAVET»

DE EKTE HISTORIENE SOM FÅR HJERTER TIL Å BANKE

Med konseptet «Vi som elsker havet» ble vår løsning å vise Color Line fra en litt annen side. Vi ville fortelle historiene til menneskene som jobber om bord, de som bruker halve året på sjøen og har en enorm yrkesstolthet.

Gjennom de ansattes historier ville vi vekke følelser, få hjerter til å banke og bygge troverdighet hos leserne. Og resultatene viser at godt innhold fungerer. Totalt har kampanjen nådd målet med over 60 000 visninger, leserne brukte 50% mer lesetid på denne kampanjen enn de gjør på vanlige artikler og hele 70% var aktive lesere.

Color Line kom til oss med et ønske om å skille seg fra sine konkurrenter, øke engasjementet og inspirere til reiselyst hos både eksisterende og nye kunder. 

«VI SOM ELSKER HAVET»

DE EKTE HISTORIENE SOM FÅR HJERTER TIL Å BANKE

Med konseptet «Vi som elsker havet» ble vår løsning å vise Color Line fra en litt annen side. Vi ville fortelle historiene til menneskene som jobber om bord, de som bruker halve året på sjøen og har en enorm yrkesstolthet.

Gjennom de ansattes historier ville vi vekke følelser, få hjerter til å banke og bygge troverdighet hos leserne. Og resultatene viser at godt innhold fungerer. Totalt har kampanjen nådd målet med over 60 000 visninger, leserne brukte 50% mer lesetid på denne kampanjen enn de gjør på vanlige artikler og hele 70% var aktive lesere.

Color Line kom til oss med et ønske om å skille seg fra sine konkurrenter, øke engasjementet og inspirere til reiselyst hos både eksisterende og nye kunder. 

Vehicle registration plate, Line, Brand, Logo, Black, Font, Text

MENY